lördag 15 juni 2013

La in en sista beställning på H&M på detta år :) ska nämligen försöka mig på en utmaning från hösten att inte köpa några nya kläder tills sommaren, men loppis är dock tillåtet :)
Men iallafall så kom jag fram till att jag har huur mycket kläder som helst när jag packade ner en del kläder så behöver egentligen inte så mycket :)
 
Men råkade se att de hade rea så några basplagg klickade jag hem :)
 
Jeans är jag faktist i behov av har 3 par som gått sönder nu på en kort tid, så planen har varit två par nya innan utmaningen blörjar så halva priset för dessa :)
 
Denhär härliga koftan också på rea :) har spanat in den i butiken förut och gillade den där också men som tur köpte jag den inte då :)
 
En helt simpel tröja :) har en i grått från förut, 2€ fick jag denhär för :)
 
Söta ballerina skor för halva priset också :)
 
Snygg randig duk :) har sett den på bloggar och ångrat mig att jag inte köpte en förra sommaren men nu kostade den bara 3€ så tur jag inte gjorde det då ;)
 
 
 
Och en löpare också för 3 €:) tror de kommer vara söta tillsammans i köket :)
 
Så ja väldigt nöjd är jag och mycket fick jag för 40€ :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar