måndag 22 december 2014

Nå nu har jag en tillfällig lösning för att kunna blogga via dator så nu börjar lite i förtid :)
 
Julledigt får jag njuta av från ikväll så imorgon ska det sista fixas inför julafton och så ska jag försöka hinna med en promenad för att riktigt få njuta av det härliga vädret och omgivningen!:)
 
Och jaa nu kan jag uppdatera med kamera bilder istället för telefonbilder :)
 
Fast vi inte har bott här så länge så passade jag på igår att byta sängkläder och vädra allt utomhus och jag tycker ju det är så roligt att få byta om ofta! :)
Är fortfarande helt förälskad i vår fondvägg i sovrummet! :)
 
Sen så tycker jag också väldigt mycket om vår lilla bar hörna i vardagsrummet :) Bordet hade jag i lilla ettan jag bodde i när jag först började blogga, och sparade det för att jag gillade barstolarna och vilken tur var inte det nu när vi äntligen fick användning för det igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar