tisdag 15 december 2015

Att försöka ta igen några månader

Jaa hur ska jag hinna komma ikapp allt som har hänt den sista tiden här på bloggen också ;)

Nå vi tar det kort och gott kanske :)

Efter vi berättat om den härliga nyheten åt alla så blev det också farsdag och det tyckte jag iallafall jag ville uppmärksamma sambon med då allt fokus hade varit på mig ett tag så han fick denna present :)
En specialbeställd t-shirt! :)

Sen under denna tid har tankarna kring saker som ska skaffas till bebisen ändrats fram och tillbaka och lite hit och dit! :)
Men kanske de börjar vara på det klara nu, men dock bara kanske ;D


Någon gång i början på september köpte jag första kläderna åt den lilla på loppis, tror det på första bilden var även blivande mormor med då jag köpte men hade en del andra det hade kunnat vara åt så inte blev jag ju avslöjad för det :D

Sen har jag hunnit fynda på rea en stolsdyna och härliga förvaringslådor :)
Och vi har fått ta över en byrå av min mamma som kommer vara bebisens klädbyrå :)

Jaa och detta har ju också hänt ;)


En mage som också är synlig liggandes :D

Och så har vi ju fått se rörelser utanpå magen och jag har känt ett tag en livlig krabat där inne :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar