tisdag 15 december 2015

Big news

Här ekar det tomt!:)

Men det finns en orsak till det också ;)

Nämligeen...


Vi ska bli tre! :)<3

Den 23 augusti fick vi se det efterlängtade plusset :)
BF den 3 maj :) <3

Men första tiden var ju ändå inte bara glädje utan oron fanns ju där såklart, men inskrivningen kom den 16.9 och då kände jag mig en aning lättad :)
Efter det blev det att se fram emot nästa rådgivningsbesök som skulle ske den 12.10 och även den dagen som bebis hjärtljud gick att höras som var en av de häftigaste upplevelser jag varit med om :)
Sen det efterlängtade ultraljudet som det kändes som en evighet till, den 26.10 :)
Det var där och då jag kände att jag kunde börja njuta av graviditeten fullt ut, det var det underbaraste jag varit med om i mitt liv hittills :) Att få se något så underbart, det bästa vi gjort <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar