lördag 26 december 2015

Julafton kom och gick

Dagarna bara flyger iväg och jag har inte hunnit sätta mig ner och skriva några rader :) Men förhoppningsvis har alla lika fullspäckade dagar så ingen har märkt något ;)
Iallafall julaftonen var helt perfekt!:) Om man bortser från att börja morgonen med att pröva klänningar i hopp om att hitta någon att ha på sig men fick ge upp, sån himla tur att jag köpte en pennkjol nyligen så den fick komma till räddning och bra blev väl det också :) Först började vi dagen hos svärmor med gröt och kaffe och julklappar :) Sen for vi vidare till svärfar på glögg och mera julklappar och då började jag bli rejält hungrig så det passade perfekt att vi då fortsatte vidare till sambons farmor och farfar på mat :) Och vidare till sista stället mina föräldrar för ännu mera julklappar och kaffe :) Och i år fick vi så otroligt många fina julklappar så det är inte klokt!:) Min efterlängtade kamera fick jag ju så måste bara studera lite mera för att få till bra bilder och såå :) Sambons julklapp var perfekt, nämligen presentkort till tatuering som kommer användas i början av sommaren då jag har tänkt göra någon datumtatuering i ära till den lilla :) 
Såhär i efterskott hoppas jag och julkulan att ni haft en underbar jul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar