onsdag 30 december 2015

Vecka 23

Blir en hel del graviditetsrelaterat här nu, men det är ju ändå det som mitt liv kretsar kring nu :) och ännu mera sedan jag kände första sparken 26.11 på sambons födelsedag och allt, men nu de senaste 2 veckorna har sparkarna börjat kännas av flera gånger per dag och kraftigare så nu blir jag påminnd väldigt ofta att det är en liten buse med mig hela tiden ;) men så underbart och mysigt!:) Vi börjar närma oss beslut om säng och vagn nu också så det börjar kännas skönt att få tagit tag i att skaffa saker som behövs :) I måndas bestämde vi oss också för bilstol+isofix eller 2 st dessutom :D men så passligt att ha syskonbarn som är 5 månader och tvillingar så eftersom jag tyckte vi skulle ha två stycken isofix för att ha till båda bilarna så blev det ju perfekt att vi får köpa dom :) så en sten kastades av mina axlar när den saken är ordnad färdigt!:) Har tänkt börja ta tag i att sy ett babynest med min mamma snart också så det inte lämnar till sista minuten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar