måndag 21 december 2015

Nu är det inte länge kvar

Julafton står och lurar bakom hörnet nu känns det som :) Julen iår tror jag kommer bli perfekt!:) Onsdakväll kommer jag och sambon tillsammans med Dixie besöka min mamma och pappa och ha uppesittarkväll med bingolotter och allt :) På julaftonsdagen besöker vi först svärmor, och julmat hos sambons farmor och farfar :) och kvällen blir det ännu att besöka mina föräldrar för kaffe :) så det blir många olika ställen på en dag men det kommer bli så bra!:) Återstår att försöka hitta en klänning som passar till julafton, blir att kolla vad jag har så det blir ingen ny köpt :) Förhoppningsvis hittar jag någon som fungerar ;)
Tar ingen stress över det faktist jag har en backup plan att ta till om det krisar riktigt ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar