söndag 20 december 2015

En mys-söndag

Söndag redan, fast jag har haft en lite längre helg så kommer den så snabbt :) men då har ju också dagarna varit fullspäckade men program sedan fredagen så det är väl största orsaken!:) Igår blev det kalas*2 och jag som annars har varit så snål på sött nu så tyckte det blev för mycket av det goda :D på kvällen hade vi bara film mys hemma, skönt att bara få kasta upp fötterna på soffan och njuta av lugnet och sällskapet :) Idag då jag vaknade fick jag för mig att julklapparna skulle paketeras idag så det var det första jag tog itu med :) Sedan slappade vi lite och åkte och handlade för att slippa åka till någon butik före jul, även hårfärg fick jag med mig hem efter att ha konstaterat hut urtvättat och hemskt det såg ut gav jag butiksfärgen en chans, tog ju såklart färg utan ammoniak och till min glädje så fastnade färgen fast jag bara hade i den i ca 10 minuter från att all färg var på plats så jag är nöjd!:)         Efter det fixade jag en liten mini gran åt oss fast jag skulle ha önskat en lite större och äkta men nåja bättre än inget :) Så nu återstår två jobbdagar innan julledigt, eller tisdagen blir en lite kortare då vi har ultraljud :) kommer bli spännande att få se den lilla igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar