lördag 19 december 2015

En fullspäckad dag

Igår började min dag då min väckare ringde kl.8 och det blev att göra sig klar och åka iväg till jakobstad på shopping med min mamma då :) iväg kom vi oss och shoppandet jaa det blev de ju inte så myket av men lite dekorationer till julgranen, lite smått till bebisens hörna, målfärg till en liten kökssoffa vi har som ska hamna i barnrummet sen :) kunde ju inte hålla mig då jag hittade nyansen jag har fantiserat om :) men iallafall en rolig dag blev det :) efter den resan blev det att bila hemmåt igen för en snabb sväng, då klockan hunnit bli så mycket och en träff med en kompis stod på schemat :) fick lyxen att sätta mig ner till skinkpaj så behövde inte alls fundera på mat den dagen sjäv, lyx!:D så fick jag då också träffa hennes 3 veckors unga dotter som var så liten och så sööt!:) tur man själv väntar bebis annars skulle nog bebisfebern stigit en hel del ;)

Nå nu i skrivande stund borde jag istället söka mig till duschen och göra mig färdig för examenskalas för att jag före ska hinna uträtta några ärenden :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar