torsdag 17 december 2015

Som en fredag på en torsdag

Lite så är det idag! :) Imorgon har jag en ledig dag och det blir då en mor och dotterdag för att åka på shopping :) Så kul! :) Blir ju så få såna dagar nu för tiden, förut blev det ganska ofta i och med att vi jobbade tillsammans men kanske det blir mera såna dagar nästa år om än inte kanske just shopping om det inte skulle då råka bli loppis shopping som vi båda gillar ;)

Jag har faktiskt inte sådär något jag måste ha köpt imorgon som jag kommer på nu, för julklapparna har jag väldigt klara men något smått ska jag väl hitta :) Blir en dag i jakobstad så vi kommer besöka två härliga inredningsbutiker så om inte annat kanske jag hittar något till bebisen :) Åtminstone knoppar till byrån ska jag hålla ett öga efter om det skulle vara så man skulle hitta några söta som passar bra :)
Igår var jag en snabb vända in till h&m och blev helt lycklig då jag fyndade en collage tröja, en v-ringad T-skirt och en vit bastopp från deras mamma sida för endast 15€ så fick använt upp resten av presentkortet då också ;)

Idag saknar jag så långt hår så det är inte klokt! Så det skulle gärna få växa väldigt snabbt nuu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar