torsdag 21 januari 2016

Att hitta rätt

Tycker att vid val av många saker till bebisen så är det en hel djungel av valmöjligheter :)
Har nu försökt att sätta mig in i 2 till saker som vi ännu saknar, nämligen en babysitter och ett babylarm och båda sakerna finns det hur många olika alternativ som helst så hur ska man då veta vilken som är bäst och mest prisvärd? Jag har suttit och läst massa bäst i test och sånt och har väl kommit mig ner till möjligtvis ett alternativ av de båda som jag hittat bäst omdöme om :)

En babybjörn har jag velat ha och läst ska vara prisvärda :) Gillar den översta men nu råkade jag snubbla över den prickiga som tydligen funnits till försäljning 2014 så nu är jag ju helt förälskad i den :) Hade tänkt man skulle ha kollat om vi skulle hitta en begagnad om man skulle lägga ut annons och nu vill jag ju göra det ännu mera i hopp om att någon råkar ha den prickiga liggandes där hemma :) Bilderna hittade jag från babybjörns sida :)
Babylarmet så lutar det mot Philips avent scd505 som har fått bra betyg :) Och faktiskt en av de billigaste modellerna :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar