torsdag 14 januari 2016

Bara en massa babystuff

Fick äntligen tagit mig och hämtat ut post igår, på sista dagen som vanligt :D Jag vet inte vad det är då jag sparar det så länge det bara går varje gång, normalt blir man väl helt ivrig då man vet man har något som väntar på en men tydligen är det inte så för mig :)
Nåja bland annat i paketet så fanns 
Påslakanen till spjälsängen :) Superfina :)
Och babygymmet som jag inte fotade för jag plockade inte ur det ur sin förvaringspåse men det också är jättefint!:) Var ju ett pingu :) Och sen så skötbordet från Ikea kom jag också hem med :)

Igår fick vi oss en matstol också som A fick från sin farmor och farfar som vi kommer att måla eftersom den är i behov av det :) Har inte sett den själv men enligt förklaringen så vet jag vilken modell det är :) Sen fick han också 4 st gamla pinnstolar så nu e jag i valet och kvalet om vi ska söka ett runt matbord begagnat för en billig slant och måla om och lägga vårat nuvarande matbord på förvaring i skrubben :) Det är ju så litet så det är lätt att förvara, och jag håller det bordet så kärt (en inflyttningspresent då vi flyttade ihop) så jag skulle helst lägga undan det så länge vi har småbarn i huset ;) Orsaken är att vi skulle behöva köpa en glasskiva till bordet vi har nu för att förlänga livslängden på bordsskivan och en glasskiva vet jag inte om jag vill ha med småbarn heller så då barnmatsstolen saknar bord så vill jag ha ett lite mindre speciellt och ömtåligt bord då det säkert blir en del klottras med maten :) Så då skulle det ju vara extra kul nu då han fått stolar att använda dom :)
Denna veckas gåvor till den lilla :) Även en till sak men den måste jag ta och fota och ta i ett skilt inlägg :)
Kom på jag har blivit dålig att dokumentera magen vecka för vecka men här är iallafall vecka 25 :)

Här är annars ett loppisfynd jag gjorde nu nyligen :) En barpapapa sängmobil som spelar :) Tycker figurerna är så mysiga så jag blev helt överlycklig då jag hittade den :)
Och här är vagnleksakerna som jag också hittat på loppis :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar