tisdag 26 januari 2016

Bort med flunsan tack!

Nu tycker jag att det börjar räcka för min del med flunsa :( Gårdagen låg jag i 38 graders feber och idag har jag inte vågat gå nära febermätaren då jag känner mig lika trött och slut i kroppen även idag så knappast någon större förändring på den fronten :( Min röst blev jag också nästan helt utan igår fick viska när jag skulle prata med sambon, kanske bra att han åkte iväg på jobbkurs i morse och kommer hem imorgon så att jag inte måste använda rösten nå desto mera idag än att kommunicera med dixie :/ Jag har börjat fundera om det månne är såhär en karl känner sig när de är sjuka som när en gravid kvinna är sjuk :D För jag tycker själv nu att det är jobbigare att vara sjuk nu än när jag inte är gravid :) Men jag hoppas på en bättre dag imorgon så kan jag inte annat än vila och dricka massa vatten och varma drycker för att komma mig på fötter igen!:) 
Idag är det tisdag vilket betyder ny vecka också så nu välkomnar vi vecka 27 och jag hoppas att den blir en aning bättre än 26 för den var faktiskt en sämre vecka som började med illamående från hell och slutade med att jag däckade i förkylningen och feber :/


Sen hittade jag en bild som kan sammanfatta lite känslan av att ha hostattacker ;)
Tacka vet jag väl ändå att man lyssnat och ändå försökt göra knipövningar med jämna mellanrum annars hade väl det varit jobbigare :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar