söndag 28 februari 2016

Att hitta rätt del två

Jag skrev ju tidigare ett inlägg här om babysitter och babylarm :) Nu har vi ju skaffat båda så jag tänkte skriva om hur det blev sist och slutligen nu då :)

Sittern köptes av min tidigare jobbkamrat :) Då jag fick bild på den så bad jag sambon avgöra om vi skulle vänta på en babybjörn eller köpa denna, och han valde då denna :) Vilket jag inte alls hade något emot för den passar ju som handen i handsken hemma hos oss ;) Jag tror vi kommer vara nöjd med den och hoppas att också bebis kommer vara det!:) 

Babylarm så kollade vi inte sådär särskilt mycket på utan när vi var och veckohandlade förra söndagen så kollade vi samtidigt om de hade babylarm och vilka och där fanns det tre stycken att välja på, två av dem var philips och det tredje minns jag inte för det var något märke som jag inte känner till :) Så vi jämförde de två som fanns och valde det som hade längre räckvidd :)

Och det blev ett philips avent SCD506 :) Och det köpte vi här :)
Var väl SCD505 som jag hade kollat på så vilken skillnad det är mellan den här och den vet jag inte men har bara läst bra om den här också så nog ska vi vara nöjda över den :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar