måndag 29 februari 2016

Vecka 31

Tycker det är först när man är gravid som man märker hur snabbt veckorna går :) Hinner bara skriva ett inlägg om en vecka så är det plötsligt en ny :) Men nu har jag valt att vänta till sista dagen i veckan som jag skriver någon sammanfattning eftersom jag tar veckans magbild på den näst sista dagen i den vecka jag befinner mig i :)

Så igår såg det ut så här :)

Bebis borde vara ca 37 cm lång och väga ca 1,76 kg enligt appen :) Och mamman kanske sover sämre och vaknar ofta och har svårt att koncentrera sig :) Kan väl säga jag känner igen mig på alla de punkter, men att jag vaknar ofta beror antingen på att jag måste gå upp på wc eller att bebis lever loppan :) När vi skulle gå och lägga oss på fredag kväll så låg den lilla och hickade en lång stund :) I övrigt är väl allt ganska oförändrat just nu :) Blodtrycket har den senaste tiden stigit lite så det ska jag se vad hon har att säga om det på rådgivningen idag :) Ja så sista dagen på denna vecka blir det ju rådgivningsbesök och även ett läkarbesök för att mitt besvär med att vara sittandes har inte ändrats :) Vi ska också på en till förberedelse kurs ikväll :)

Den här veckan tycker jag själv inte att magen har ändrat något speciellt från veckan före :)
Tycker den är sig lik :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar