fredag 12 februari 2016

En effektiv vecka

Igår så blev filten helt färdig och väntar nu bara på bebis :) Så nu kan jag bocka av en sak som jag ska ha fixat!:) 
Ikväll kommer jag att sy med min mamma också, det som är på gång är vimplar, amningskudde och ett babynest :) Och så ska mitt gamla spjälskydd kläs om :) Tygen till alla sakerna har ändrat lite mot hur det var tänkt först men det kommer bli super fint!:) 
Nu har vi ju inte tänkt hinna med allt på en kväll utan jag kommer åka dit också imorgon medans A jobbar och fortsätta så kanske vi skulle få färdigt det mesta :) Sen har jag lite tänkt att söndagen kommer gå åt till målande :) Det som behövs fixas är sängen som jag kommer behöva hjälp med av min pappa och denna helg är sista chansen annars måste jag vänta typ 6 veckor så att det känns inte riktigt som ett alternativ att spara det till typ 5 veckor före bebis är beräknad :) Och sen tänkte jag också hinna måla skötbordet så att det också är klart, och en vägglampa ska spraymålas grå :) 
Så en del små fix här och där :) Och någonstans där mellan borde datahörnan packas ihop och flyttas till vardagsrummet ;) 
Men allt för dej lilla älskling!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar