torsdag 11 februari 2016

En lista

Vad behöver du mest just nu? Mera energi ;) 
Vad tror folk om dig? Ingen aning och tro får de väl göra vad de vill så länge man inte känner mig kan man väl inte veta så mycket.
Vad får du oftast komplimanger för? Inget skilt vad jag kommer på
Brukar du skratta för dig själv? Ooja :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Tror jag håller det för mig själv ;)
Nästa mål i ditt liv? Oj, att bli den bästa mamman för vårat barn, att vara den bästa sambon :)
Hur svarar du i mobilen? Hej :)
Antal timmar sömn inatt? Hmm kanske en 7,5
Brukar du komma i tid? Jadå har svårt för att vara för sen, hellre före då :)
När mår du bra? När jag får spendera tid med A och Dixie och familjen :)
Vanligaste färgen på dina kläder? Tror inte jag har någon färg som är speciellt vanlig :)
Favoritdryck på morgonen? Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig? På vardagarna senast 11 och helgerna varierar lite :)
Är du blyg? Beror väl på vem jag är med
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det är väl klart då jag upplevt det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar