söndag 21 februari 2016

Underbara barnkläder

Nu finns det fina nyheter bland barnkläderna och en del favoriter förstås ;) 

Som dessa brillor, hur coola skulle de inte vara åt vår lilla :D

Sen är jag ju också förtjust i pastell färger :)

Hur söta är inte dessa då :)

Men jag kan faktiskt hålla mig från att gå loss på barnkläderna ;) 

Vi satt och diskuterade telefoner vid frukostbordet igår och då slog det mig hur våra prioriteringar har ändrats :D Idag har vi samma telefon inköpt vid typ samma tidpunkt en iphone, och nu börjar vi båda klaga på att batteriet håller ingenting i dom längre och skulle det varit för säg ett år sedan redan så skulle väl ingen av oss funderat mera kring det utan igen bara köpt en ny och dyr men nu satt vi båda och funderade på de i den billigare änden :D Och mitt i diskussionen då vi båda funderat på att gå tillbaka till samsung inte för att vi inte varit nöjda utan just för priset på en ny iphone, så slog det mig att då jag bytte telefon hade jag en helt felfri samsung som kanske var 6 månader gammal som fortfarande ligger här hemma så nu kommer jag att testa den för att se om jag kan gå tillbaka till den istället :D Jag tror ju också att jag för övrigt inte kommer vara så brydd i vad jag har för telefon då jag har en liten att ta hand om på dagarna och ta vara på tiden med hela familjen kvällstid :) Så jag håller tummarna för att jag gillar den gamla :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar