lördag 20 februari 2016

Uppdatering av garderoben

Före rådgivningsbesöket i torsdags så besökte jag h&m sådär snabbt, har varit i behov av ett par nya jeans men inte haft någon lust att åka till någon butik så jag beställde gladeligen hem ett paket på posten istället som jag hämtade ut i onsdags och denna ljuvliga gravid hjärna får man väl bara säga för tror ni inte jag hade beställt exakt samma storlek som jag har här hemma som börjar vara urväxta :'D Men var helt bra att åka och prova istället för såklart så det par jag ville ha så fanns bara i en storlek större än jag hade tänkt men jag tänkte att pröva så förlorar jag inget på :) Och de fungerade :) Dock så efter en dags användning har de blivit lite uttöjda och större men de går fortfarande och tack vare att de är på lite större sidan så har jag väl mamma jeans för de resterande 9,5 veckorna :) 
Jeansen jag valde var dessa :)

Och en tröja hade jag beställt som var i rätt storlek ;)
Och den hittar ni här :)

Valde att fara före jag hade läkartid för att jag då bara hade 30 minuter på mig och ingen extra tid att gå i andra butiker för att fresta mig själv med alla fina barnkläder ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar