fredag 19 februari 2016

Skötbordet

Beställde ett skötbord från ikea modellen sniglar för ett tag sedan, kändes helt onödigt att köra dit för att hämta det då frakten blev under 8€ och det inte var något annat på inköpslistan så för att undvika att komma hem med en massa onödigt extra så blev det enklast så här :)
Nå tanken var ju direkt att det skulle målas för att jag skulle gilla den billigaste varianten ;) 
Så här är då resultatet på det målade skötbordet!:) Jag är helt nöjd med resultatet och det passar så mycket bättre hos oss :) 
Skötunderlägget beställde jag från jollyroom när de hade rea :) Färgen blev ljusblå då den gråa var slut men gillade den blåa färgen på den här så gillar denna bättre :) De gråa korgarna jag har på hyllplanet så beställde jag i något skede från h&m på någon rea de också :) 
Tanken var ju skötbord i badrummet men det känns större i verklighet än då jag bara hade måtten så jag tänker inte ens pröva lägga det dit och flytta om där utan nu får det stå i sovrummet då det ryms där så får det lov och bli att springa genom hela huset för att få tvättat den lille under vattenkranen fast den tanken inte känns som det bästa alternativet men vi kör på det till en början så får vi ju flytta det senare om vi inte alls gillar det :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar