fredag 19 februari 2016

Från något dåligt till något bra

Denna vecka började med att jag först måndag & tisdag fick sammandragningar i jobbet, men inte något mer med det förstås annat än att jag funderade lite kring hur det kommer gå 5 veckor till. Natten till onsdagen blev mindre rolig, vaknade 3 på natten av att jag hade sammandragningar på nytt men nu gjorde det dessutom ont också och höll i sig till 6 på morgonen så det blev ett samtal till rådgivningen som tänkt men nu hamnade jag ju också att gå och kolla upp med massa prover och sånt så att inte något var på gång och som tur så var läget oförändrat :) Men troligen förvärkar jag haft under natten så nu är det att följa med och se så att det håller sig lugnt och testa och se hur det går att jobba nästa vecka för nu när jag vilat har det nämligen varit lugnt på den fronten!:)

Så goda nyheter en fredag morgon med provsvaren att jag heller inte har någon infektion i kroppen!:)
Och för att göra fredagen ännu bättre så upptäckte jag att jag på fb vunnit ett presentkort på en valfri fotografering! :D Jag har hela tiden drömt om att få föreviga magen på bild hos någon fotograf men nu hade jag börjat slopa det med tanke på att det kostar en del, så detta var helt perfekt! :) Och jag som dessutom aldrig typ vinner på något sånt, endast en gång tidigare så jag blev ju överlycklig!:) Men min mamma kommer också att få testa på att ta bilder på magen i något skede så jag skulle inte helt blivit utan bilder men det här blir ett roligt minne för livet iallafall :D  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar