tisdag 16 februari 2016

Välkommen vecka 30

Idag är det inget mindre än veckobyte och vi kliver in i vecka 30 :) Helt otroligt att det nu gått 26 veckor sedan vi fick veta om den lilla i magen, och 17 veckor sedan vi kom ut med vår hemlighet :) Kan inte riktigt fatta hur man kunde hålla sig från att berätta åt de närmaste men att få visa något svart på vitt kändes ju ännu roligare och det var bara ett självklart val för oss att vänta till ul som att det inte fanns något annat alternativ :) 
Men vecka 29 då, var väl helt okej :) Jag fick målat och ihop lagt skötbordet, vilket fick mig att inse lite i vilket skick min rygg är :) Jag började få sammandragningar som jag inte tidigare känt något av, det var också då som det började kännas obehagligt och jobbigt att sitta i jobbet, det var också veckan då den lilla plötsligt kom på hur roligt det är att tortera mammas revben som inte heller gör det mera behagligt av att sitta hela dagarna :| Men jag ska faktiskt ta och kolla med rådgivningen imorgon hur jag ska börja gå till väga med att få vardagen att fungera om hon har något bra tips eller råd :) 
Annars är väl allt som vanligt en som lever loppan i magen många gånger dagligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar