torsdag 25 februari 2016

Vecka 30 kom och for

En liten jämförelse vecka 20 överst och vecka 30 underst :) 
Vecka 30 gick av bara farten :) Den veckan var väl helt okej, började ju med sammandragningar och värkar så jag blev sjukskriven veckan till slut och skulle göra ett nytt försök med jobb en ny vecka :) För vad som orsakade var ju svårt att säga men jag hade ju inte tidigare känt sånt obehag av att sitta så jag misstänkte ju det sämsta :| Så de dagar jag var hem så undvek jag att sitta, ville jag vila fötterna halvlåg jag istället för det går helt bra :) Så besvären var borta men på fredag kväll åkte jag iväg med sambon som sällskap och hämtade en bildel till hans bil och totala tiden spenderad i bil blev 4,5 h och den sista halvtimmen hem var inte rolig :/ Sista dagen av vecka 30 testade jag jobba igen och den dagen var inte heller rolig, hann bara jobba en timme så kom första sammandragningen men jag ville inte ge upp men tänkte jag måste kanske ändå fråga om råd dagen efter hur jag ska göra :) 
Vecka 30 kändes det också som att det hände något med magen :D  Men ja under vecka 30 så konstaterade jag att min kropp mår bäst av att vara igång och att det där med att sitta är kanske något jag ska undvika så långt det går :) På det viset är jag såklart tacksam att jag kan röra på mig och att jag mår bra av det, det ända är ju att det sätter lite käppar i hjulen för jobbet :/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar