tisdag 29 mars 2016

Alla inköp gjorda

Så kom dagen då jag har inhandlat färdigt det som ska åka ner i BB-väskan och det vi ännu saknade här hemma, vilket inte var så mycket :) 

Gick en sväng in via Lindex efter dessa söta :) Vi kollade på dem när vi var och handlade de övriga kläderna för hemfärden, det var väl A som såg som till först :) Så jag tyckte nu att de ska nog lillen ha när vi åker hem från BB ovanpå sina sockor :) Ska under denna vecka sy ihop en egen så kallad babywrap filt till bilstolen för att kunna använda den också på hemfärden att enkelt kunna bädda in den lilla i :)

Och de här söta baby solglasögonen kunde jag inte lämna där heller då de var det sista paret :D 
Idag är också min första dag som mammaledig, vilket känns lite overkligt på något vis och som att det börjar närma sig :) Denna vecka skulle jag behöva samla lite energi och städa upp lite här hemma :) Var på vinden igår med A och det kliar så i mina fingrar bara av att gå upp dit för kan säga där är det kaos, men det är inget jag kommer göra något åt nu det får nog vänta :) Men så mycket ska vi väl göra som att bestämma vad som ska säljas bort av lite större saker som t.ex. min gamla ikea lack bokhylla + soffbord :) I övrigt borde jag väl samla energi sådär annars också om nätterna fortsätter som denna med 4 h sömn :|



3 kommentarer:

  1. Va e sista brillorna?? :( Va ti å inköpt på Lindex? Hoppas di tar in fler fö ja ha så sökt efter liknand brillor ti N&E.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hitta dem bara lämna på najn hyllo å såg int dem på na adär ställ i butiken :( jo dem e från lindex köpt dem i stenhaga så om di eventuellt finns in i stan :) ska ti gw gallerian nästa viko så ja kan ju kiik ifall ja sko si om dem har mejr åv dem tär :)

      Radera
  2. Jååååå!!! Kiik om e finns fleir!! :D

    SvaraRadera