onsdag 6 april 2016

Vårlistan


Har våren börjat som du tänkt dig? – Ja hittills så har den nog det :) Skulle gärna ta tag i mera saker här hemma men äh ingen stress över det :)
Hur såg ditt liv ut förra våren? – Jaa, förra våren så var vi på jakt efter vår Dixie :) Spenderade en hel del tid till möhippeplanering också :)
Hur hoppas du att våren blir i år? – Hoppas på en varm och solig vår med någon vagnpromenad :) Gärna torra vägar här hemma också för att underlätta promenad ;) Och ja massa bebisgoos :)<3
Hur hoppas du ditt liv kommer se ut nästa vår? – Då kommer vi ju börja ha en ettåring i huset så jag hoppas på många fina dagar med den lilla :) Och att vi får ordna ett fint ettårskalas :)
Vad är ditt vårplagg nummer ett? – Converse! Men dock så passar de inte nu till mina tjocka fötter så i år får jag väl säga läderjackan då den går bara jag inte vill stänga den :)
Hur förändras musiken du lyssnar på under våren? – Inte alls, är nog samma året runt :)
Har du några särskilda vårprojekt på g? – Nå att bli mamma :D nämen annars så undviker jag att ha något projekt på g nu just annat än att vi ska ha målat taket på huset då men det ska vi ju anställa någon att göra :)
Vad önskar du dig i vår? – En frisk bebis :) 
Föredrar du våren eller hösten? – Jaa jag gillar ju varmare årstider så jag måste väl säga våren men jag tycker ju också att hösten har sin charm :)
Vem/vad är din vårförälskelse? – Den lilla i magen, A och Dixie :)
Tre saker som stoppar vårkänslorna. – takatalvi, lerig väg hit hem, hmm regn kanske
Har du redan några sommarplaner? – Int har jag väl riktigt några direkta planer utan ska nog bara leva i bebisbubblan då ett tag :) Men ett dop blir väl aktuellt i slutet av sommaren :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar