tisdag 17 maj 2016

En såndär lista

Lite sådär för att iallafall få till ett inlägg så kör jag på en lista :)

Dagens humör: Bra :) Har haft en bra natt bakom mig så kan inte klaga :)

Dagens mående: Där också bra :) 

Dagens borde: Plocka upp lite här hemma, lägga igång en tvättmaskin :)

Dagens frisyr: Har bara nyligen stigit upp och ätit morgonmål så har inte ens borstat genom det ännu men innan jag kliver ut genom dörren så helt vanligt rakt :)

Dagens smink: Där också ännu inget men samma där blir väl att lägga foundation, kajal och mascara iallafall :)

Dagens klädsel: Jeans och en huppari :)

Dagens planer: Åka en sväng till mina föräldrar :) 

Dagens materiella vill ha: Hmm, ny telefon får jag väl säga där :)

Dagens fundering: Att jag älskar min kropp för att den återhämtade sig så bra och snabbt efter förlossningen :)

Dagens beroende: Kaffe :)

Dagens tråkigaste: Vädret där då

Dagens längtan: Till juli och A får semester :)

Dagens superlängtan: Att fortsätta renoveringen av hemmet :)

Dagens tidning: Blir väl så att jag läser vasabladet med föräldrarna :)

Dagens låt: 

För att den spelades på radio då vi satt på intensiven med Linus första kvällen och jag fick en härlig känsla i kroppen över att det var nu vi 3, min egna lilla familj <3 En känsla jag inte ens kan förklara för A men kände väldigt mycket tacksamhet och glädje där och då när det gick upp för mig att det är så här det ska vara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar