tisdag 17 maj 2016

När bloggen får lida

Kanske helt förståeligt att uppdateringen inte sker lika ofta nu just, det bara blir så då jag prioriterar att få plockat upp här hemma de lediga stunder jag får :) Men nu gör jag ett litet avbrott från flaskmatning, blöjbyten och städning för att skriva några rader :) Här har vi kommit oss i rutiner, att vara ensam ca 9 timmar i dygnet så känns inte lika ovant längre utan det börjar kännas som att jag gjort detta hela mitt liv :D Nu har vi dessutom far i huset på jobb kurs så att vi kommer få pröva på första natten ensamma i hemma miljö men nog går det väl bra också :) På denna tid som jag fått vara hemma med Linus så har jag kommit fram till att jag trivs så bra med det, ingen dag är riktigt den andra lik :) På denna tid har jag också hunnit vandra iväg med tanken att ta tag i studier på nytt senare, på något vis så har drömmen om att jobba med något helt annat växt under tiden som jag växt som mamma :) Men vi ska se, A har iallafall inte tyckt illa om min dröm men vi ska se nu om jag sen tycker det skulle vara möjligt med typ vuxenstudier hösten 2017 och om jag kan välja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar