måndag 23 maj 2016

Ett evighetsprojekt

Har tagit mig an projekt tömma telefonen på alla bilder på hus, Dixie, graviditet & Linus och det tar aldrig slut känns det som då jag dessutom sorterar i mappar samtidigt som bilderna långsamt förs över :) Lite att det kommer vara skönt när det väl är gjort men just nu vill jag ge upp lite :D

Saker man kan hitta är bland annat en gravidmage i vecka 31, alltså 6 veckor innan Linus kom till världen, och jag hade lika länge kvar att vara gravid som han varit utanför magen nu :) Helt ofattbart att det var han som fanns där inne hela tiden :)
Också en livsnjutande Dixie hittade jag :) Och hur många bilder till som helst, man hinner väl knäppa en par på ett år ;)
En söt Liten Linus med en av sina miner han drar ofta :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar