måndag 30 maj 2016

Planering

Så här kul trodde jag på sant inte att det skulle vara att planera dop :) Igår beställde vi hem inbjudningskort så väntar med iver på att de kommer så vi får skicka ut dom :) Nu ska jag sätta mig ner och kika lite på dekorationer till dop kaffet efteråt för en sån liten detalj är något jag gillar att planera :D Har också suttit och funderat ut kring dop tårtan eller blir väl kanske två likadana eventuellt då en normalstorlek och en mindre, och den söta tårtan är en sak jag tänkt fixa själv för nu har bakintresset i mig väckt till liv igen :) Har också den ganska på klart hur jag vill ha den, allt från fyllning till utseende så det skulle gärna få vara lite närmare till själva dopet nu ;) 

En annan sak jag vill skaffa tills så är något fint i klädväg åt Linus :) 
Ett alternativ är newbie skjortan nere i höger sida på bilden som han fick som gåva när vi kommit hem från sjukhuset då den borde vara passlig storlek då :) Så det kan bra hända det blir den så behöver jag bara hitta ett par byxor till :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar