lördag 28 maj 2016

Lista i brist på annat

Har du ett namn som bara din familj kallar dig?Nå i min egna lilla familj så blir jag ju kallad mamma om än inte Linus ännu säger det men att iallafall A :) Dock så kallar vi ju int varandra mamma o pappa andra gånger än då vi e runt Linus och småpratar med honom :D
Har du någon ovanlig/konstig vana?Hmm, måst riktigt funder, kanske att jag måst koll noga då jag far hemifrån så jag har släckt allt som tex kaffekokare, plattång :)
Har du några konstiga fobier?Älgar måst väl det vara då :D 
Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?Kanske inte i hemlighet men är jag ensam hemma så blir det en del svenska sånger med tex Sonja Aldén eller Melissa Horn för det är då såna sånger jag gillar att sjunga med till :) 
Vad stör du dig på hos andra?Har svårt för folk som smackar då de äter :D
Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös?Säkert som jag inte själv tänker på :)
Vilken sida av sängen sover du på?
På höger sidan :) Annars gillar jag inte att sova närmast dörren men då vi har en terrassdörr på andra sidan om sängen så valde jag hellre att sova på den sidan jag gör ;) 
Vad var ditt första gosedjur och vad hette det?Ingen aning :)
Har du något du alltid säger åt andra att göra, men aldrig gör själv?Inte vad jag kommer på men säkert har jag sagt något sånt nångång :) 
Vilket håll står du åt i duschen?Inget skillt :D 
Vilken är din favoritmat som är ”dålig”, men du älskar att äta det i alla fall?Kotipizza måst ju de va ;D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar