lördag 4 juni 2016

Förändringar

Alltså jag har ju inte slutat blogga utan bara ändrat namnet från sara ljuva 50-tal med mera till ett hem i Karkmo :) Tyckte det var på tiden att uppdatera namnet lite och vad passade inte bättre än såhär då vi ändå alltid kommer vara bosatta just här ;) 
Sen en annan förändring, har ju envisats med min telefon att inte köpa ny då den fungerat om än den avbrutit samtal om man talat längre än 20 minuter i ett men nu tycks den vara på det sista efter nattens olycka :( Har den alltid intill mig då jag matar Linus på natten för att hålla koll på när jag börjar och slutar mata och inatt var inget undantag bara att jag la den i fåtöljen intill mig istället för på sidobordet och såklart fick jag lite spyor på den och nu vill den inte ladda sig som den ska mera så nu ska jag flytta över resten av bilderna för att vara säker på att inga bilder på Linus går i spillo och en väggklocka till sovrummet ska skaffas :) Den får väl hänga med ett litet tag till men hur länge jag vågar chansa på att den inte sviker mig vet jag inte :)
Annars så har vi haft A på jobbkurs så jag packade hund och barn i bilen och for på en övernattning hos mina föräldrar :) En aning krävande att packa för så många första gången dessutom, sådär att veta vad som behövs :) Men så värt det för oj så roligt vi haft :) Vi hann med en vagnpromenad till butiken på torsdagen och på kvällen kom brorsonen på besök till föräldrarna också och vi for ut till villan och hälsade på min farmor och farfar :) Så en riktigt lyckad dag blev det :) Fredagen så började med att Linus fick sova en stund mellan mormor och morfar medans jag fick sova ut lite ensam :) Vilket var lite ovanligt att vara utan honom fast han bara var en trappa upp, men välbehövligt också :) Sen började jag morgonen med att färga håret, sen tog vi en vagnpromenad för att köpa sommarblommor hit hem, på samma gång gick vi via min mormor och sist årets första bollaglass + butiken :) Så en hel del hann vi promenera i det fina vädret :) Sen freda kväll var vi nästan hela familjen samlad så Linus fick igen träffa sina kusiner :)  Kommer helt klart passa på att övernatta flera gånger då A är på kurs för det var så mysigt att få vara där, så jag kunde bra ha stannat hela helgen ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar