fredag 29 juli 2016

Vi kör på en paus

Nu känner jag att det är läge för en paus iallafall till september någon gång så ser vi då när hösten är här om jag finner tid till att skriva av mig :) Men iallafall innan så kan jag ju dela med mig av hur dopet blev :) Har inte en ända bild själv annat än på det som det bjöds på så de jag visar är lånade av min mamma :) Dagen blev helt som jag önskade och kanske till och med bättre, att planera och fixa är ju nog så roligt :)

Lite dekorationer beställde jag från kalaskungen bland annat den här tårtdekorationen :) Den ska jag spara åt Linus som ett minne :)

Tårtan gjorde jag själv med hjälp av min mamma med sockermassan :) Testade något nytt så det blev vitchoklad och hallonmousse i den :)


Den här smörgåstårtan gjorde min mamma och så hade vi också en med fisk som svärmor gjorde :) 



Så såg det dukade kaffebordet ut :) Färgtemat var blått och vitt :) 



Blombuketten och kransen som prydde dopskålen så har A's faster gjort och de var så fina :) 
Skålen var den samma som jag själv är döpt i och dopklänningen är den samma som A blev döpt i :) 
I kyrkan hade vi också bestämt sång på egen hand eftersom det inte skulle finnas någon kantor på plats och det var så mysigt och fint! :) Något som jag kan rekommendera och något vi definitivt kommer göra om :)


Och till sist en socker söt Linus Johannes :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar