måndag 5 september 2016

Höstlistan

  1. Vad kommer du äta i höst?Det blir väl helt vanligt, husmanskost helt enkelt :) Men vi satsar väl mera på att göra maträtter som kan räcka i flera dagar för att jag ska slippa den där stressen över att hinna koka mat tills A kommer hem varje dag då det är så beroende på vilka tider L sover om dagarna och så är vi ju antingen på dagen eller kvällen ute med vagnen också så därför är det så mycket skönare :)
  2. Vad kommer du dricka i höst?Just nu har jag åkt på en förkylning så för tillfället blir det en del varm honung och det skulle jag nog kunna fortsätta med senare i höstmörkret även utan förkylning ;)
  3. Vilken blir din favoritmöbel i höst?Hmm, sängen är ju en favoritmöbel då vi varje dag har sovmorgon ;) Eller iallafall jag tycker till 9-10 är sovmorgon :) 
  4. Vilket klädesplagg kommer användas flitigast i höst?Pippitröjan som alla andra höstar och säkert någon till skön varm tröja :)
  5. Hur kommer den typiska höstdagen se ut?En vagnpromenad med L :)
  6. Vad kommer du läsa i höst?Läser nu inget utöver bloggar då så ja :)
  7. Vad kommer vara din största förändring i höst?Nå kanske att det är första hösten som jag är mammaledig :) Att inte ha en viss tid varje morgon att passa utan det ställer L :)
  8. Vad kommer vara din största utmaning i höst?Jaa ingen aning :) Får väl lov å hitta på någon ;)
  9. Vad är det bästa med din höst?Att få njuta av L varje dag och följa hans utveckling och bara ta dagen lite som den kommer :)
Vem kommer du mysa under filten med i höst?Hela familjen! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar