torsdag 15 september 2016

När man låter tankarna vandra

Något jag märkt med att vi gör en vagnpromenad per dag är för det första hur himla bra det är för både kropp och själ att få njuta av naturen! :) Sen att man får tid i lugn och ro att låta tankarna vandra iväg är ju inte helt illa det heller ;) Här om dagen så kom det bara över mig hur lycklig jag är med livet just nu, kan inte vara nöjdare eller önska om mera! :) Att få spendera vardagen med den bästa tänkbara och sen utöver det ha en helt underbar son tillsammans + en liten söt hund som också förgyller vardagen :) Såna stunder blir man sådär löjligt glad då man inser att livet blev precis som man drömt om och lite bättre där till :) När jag går här längs vägarna så slår det mig ofta också att någon annanstans skulle jag inte kunna tänka mig bo, det här är hemma! <3 Att vara öppen för alla möjliga platser då vi sökte vårt hus så var nog en positiv sak för oj så många olika byar vi var och kollade på hus innan vi fann det vi sökte :) Som jag idag då jag kollar tillbaka på bilderna på hur huset såg ut då vi köpte det inte riktigt förstår vad det var vi såg i det, men antar det slutresultatet vi såg framför oss och att vi kunde se oss bilda en familj här :) I tisdags så slog det mig också att det då var 5 månader sedan vi kom hem från BB :) Igår hade vi ju annars 5 månaders kontrollen så nu har vi en kille på 6780 gram och 65,2 cm lång :) Första gången vi var till den nya hälsovårdaren i byn och hon var den bästa hittills både jag och L storgillade henne och han pratade på för fullt! :) Även vaccin fick han igår och det gick lika bra som sist utan minsta lilla biverkning :) Bara killen vaknar nu ska vi testa på första fasta maten med kött också ;) Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar