måndag 26 september 2016

Spännande tider

Nå det fanns ju faktiskt en orsak till tystnaden här annat än att jag har varit upptagen med Linus :) Jag har nämligen inte varit helt på topp själv föör...



Den 26.7 så plussade vi :) <3 Så här lever vi i spännande tider igen och är glada över att vi ännu en gång får uppleva glädjen över ett barn :)  Men nu märks det bra skillnad redan nu från förra graviditeten och denna, man har inte samma tid att fundera på att man är gravid och glömmer tack vare det också lätt bort hur man själv mår :) Men i början köpte jag en likadan bok att fylla i som jag gjorde under graviditeten med Linus för att jag iallafall en kväll i veckan måste sätta mig ner och fundera över hur veckan har varit och då det också finns ställen att klistra in magbilder vissa veckor så tänkte att jag behöver den för att alls minnas något av denna graviditet :) Och sen är det ju väldigt roligt att nu sedan läsa vad jag hade för tankar i vissa veckor och att jämföra denna gång mot förra :) Jag hoppas att mitt blodtryck ska vara bättre denna gång, men jag kommer äta en annan medicin nu också fram till vecka 34 tror jag det var och så hoppas jag att de så gott som dagliga vagnpromenaderna ska göra nytta för trycket också :) För denna gång hoppas jag faktiskt på att få gå längre så vi får se då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar