fredag 18 november 2016

Vecka 22

Detta inlägg var då tänkt att jag skulle göra på datorn så att jag fått med lite bilder, men nu blir det ju inte alltid så som man har tänkt sig för ser ni nu orkar jag inte förflytta mig från soffan till skrivbordet så de där bilderna jag hade tänkt får komma senare :) Det jag hade tänkt iallafall var en jämförelse bild med magen nu i vecka 22 med samma vecka med L i magen men som sagt vi tar det en annan dag! :)
Idag var det ju då det efterlängtade ultraljudet, där fick vi se att allt var bra med bebis och vi fick veta att det troligtvis är en lillasyster! :) Ska igen på ultra om 6 veckor så då lovade läkarn att vi skulle kolla igen för att vara helt säkra men både läkarn och barnmorskan tyckte det såg ut som en tjej :) Har ingen skillnad på kön heller, huvudsaken barnet mår bra och växer som det ska! :) Fick också veta att jag denna gång har moderkakan i bakvägg, har tänkt antingen har jag det eller så är det en väldigt busig en i magen som gillar att sparkas men fick min förklaring till varför det känns så tydligt och redan syns utanpå också :) En enorm skillnad är det iallafall :)

Fick också tagit julkorten idag, eller min mamma tog dom medans jag försökte få Linus att kolla upp mot kameran då presentband på paket var så intressant :) Dixie ville inte alls vara med så henne fick vi klara oss utan, kanske bättre lycka med det nästa år då L kan ha henne i famnen ;) Men så fina blev dom! :) Kan visa någon bild senare men inte det jag valde till de vi kommer skicka ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar