onsdag 16 mars 2016

Åj nu har jag såna vårkänslor då det är så fint där ute och snön smälter i en enorm fart! :) Känns som att vi snart har maj här ;) Igår hade vi sista kursen som handlade till största del om amning och lite babyvård på det :) Kanske inte sådär jätte mycket info för A förutom att vara ett stort stöd ifall inte amningen funkar helt bra och att istället ta hand om hemmet lite mera för att av belasta :) Blev även talat lite om förlossning och packning av förlossningsväskan så nu är det väl en sak jag också börjat fundera på om det kanske skulle vara bra att börja fundera lite kring, men inte tror jag att det blir någon stor packning i och med att det bara är jag och bebis som kommer spendera all tid på sjukhuset så det blir väl mera kläder till oss båda till hemfärden och hygienartiklar till mig själv och någonting gott att tugga på åt både mig och A :) Ja och förstås kameran ;) Borde kanske instruera systemkameran åt A för den vill jag helst att bilder tas med :) Men iallafall jag tänker mig en lätt packning och sen så är det något som saknas så kommer ju ändå A att fara hem över natten så han får ju ta med sig då om det är så :) 

Här om dagen så hittade jag en tröja åt lillen via en fb loppis grupp :) Den var helt ny så jag var så nöjd :D 


Inget mindre än en six bunnies :) 


De här har jag säkert visat förut men de fyndade jag på rea efter sommaren just efter vi visste att en liten bosatt sig i magen :) Kommer vara superfina i sommar!:) Sen den sötaste "gubbmössan" ;) Med den och tröjan jag köpte kommer det nog vara lite sådan far sådan son ;D  


Och sen har ju min mamma gjort världens sötaste snuttis till vår lilla prins! :) Den fick jag på babyshowern också :) Ska hoppas den blir en favorit!:)

Ska just återgå till dagens planer, nämligen göra lasagne att lägga i frysen för att ha färdig mat de första dagarna hemma efter bb :) Men måste åka och köpa mera lasagne plattor före :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar