tisdag 22 mars 2016

Nytt till blivande mamman

Har ju börjat fundera lite kring packningen av BB väskan nu, och ett par nya mjukisbyxor fanns på min önskelista till mig själv att få dra på sig på hemfärden för så ytlig ska jag väl inte behöva vara så att jag måste dra på mig de allra snyggaste kläderna men iallafall så äger jag inga mjukisar som passar sig ute bland folk om man säger så för äger mera pyjamasbyxor :D 
Tanken var att åka och köpa ett par nu någon dag men kikade runt lite på nätet för att kolla vart jag ska söka mig för att inte behöva ränna runt i alla butiker innan jag är nöjd prismässigt och utseendemässigt ( JA tydligen så duger ändå inte vad som helst ) men det slutade med att jag istället var så bekväm av mig så jag beställde på nätet :)


Det blev ett par helt simpla svart Puma collegebyxor, har tidigare stått och fingrat på ett par så därför föll valet på dem :) Och de har jag ju även prövat så att jag vet de är sköna :) Sen så tyckte jag faktiskt att jag förtjänade två par nya träningstights att använda på sommarens kommande vagnpromenader :) Valde ju faktiskt att ta i större storlek än jag brukar ha för att de ska vara så bekväma som möjligt till en troligtvis degig kropp så tills mina gamla passar bra så har jag iallafall två par :) Och sen att hela beställningen gick på 44€ så kan man väl inte känna sig mer än nöjd :)  
En sak som att gå ut på en rask promenad är något som jag nu saknar något otroligt mycket! :) Visst nog kommer jag mig fram nu också men med ett par svällande fötter och inte alltid den bästa vägen och att jag sist jag testade knappt kom mig fram två dagar efter så känns det ju inte sådär jätte lockande :) Lockar nog mera att ta igen det sedan med en vagn framför mig :D Helt otroligt hur man kan börja uppskatta såna saker som att röra på sig smidigare och träna då det blir aningen svårare att göra det :) 
Någon dag nu ska jag också åka och köpa lite mera till min egna packning till BB väskan som lite hygienartiklar, amningsinlägg :) Sen blir det väl så småningom att packa den då också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar