tisdag 15 mars 2016

Små detaljer

Man kan väl kanske tycka det är lite onödigt och så att sätta tid på små detaljer och sånt men det är sånt som jag gillar så därför gör jag det med glädje! :) Jag har alltid drömt om dagen att få fixa ett barnrum :) Nu så har vi ju ännu inget skilt barnrum utan vårat sovrum rymmer både våra saker + bebisens :) Men senare i något skede så kommer vi ju att göra i ordning ett rum på vinden och då tycker jag att det inte gör något att man redan nu har små inredningsdetaljer som man senare får flytta i ett eget rum också :)


Senaste tillskottet i sovrummet är ju att jag har fått upp tavellisterna ovanför spjälsängen :) Och det blev ju så bra :) Fick inte rum med alla tavlor men det gör absolut inget för då kan jag ju istället bara byta ut efter ett tag då jag tycker vi sett på de som står där nu tillräckligt länge :)


Och så här ser det ut på längre avstånd och som ni ser har ju de nya mattorna anlänt! :) De tyckte jag blev helt perfekta i sovrummet :)

Men för att drömma sig bort till den dagen då vi fixar till rummet på vinden så drömmer ju jag om en fondvägg i barnrummet tillsammans med övriga väggar i vitt :)

Då är den här en favorit :)

Likaså denna :)

Eller den här :) Men gillar den mera i den mera mint färgade versionen :) 

Nu är det ju klart att jag också gillar mera barnsliga tapeter som denna till exempel men jag vill ända tänka som så att fast vi bara skulle göra en fondvägg så vill jag ändå det ska vara en tapet som barnet kan gilla fortfarande då det är lite äldre och inte då tycka att de är allt för barnsliga :) Man kan ju satsa mera då på sakerna man har i rummet att de är mera färgglada och lekfulla :)

Den här tapeten är ju också en stor favorit :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar