tisdag 5 april 2016

Vad jag har sysslat med

Jo jag vet nu har det varit tyst någon dag här, men saken är den att jag har inte haft tid helt enkelt :) Förra veckans fredag så åkte jag in till stan med min mamma innan jag skulle till sjukhuset på ultraljudet, hann inte med så mycket än att vi var in i två butiker och åt lunch :) Men så mycket mera än så behövdes inte heller :) Och efter ultraljudet hade jag frissa besök inbokat, något jag inte haft sen november tror jag så det kändes som det behövdes om än denna preggo lady var väldigt trött då redan efter allt annat program före :) 
På lördagen så var planen att förbereda inför fotografering som ägde rum igår :) Men hann även med ett besök till gw gallerian före vi började pyssla hop :) Gjorde något litet inköp där också som jag kan visa senare ;) Men fick iallafall det jag behövde till mig själv nämligen strumpor utan resår och en helsvart kofta som också användes på fotograferingen :) Och ja kvällen spenderades i samma sällskap då vi for ut och äta :)

Så här såg iallafall vårt pysslande ut, det var ju så att jag gick och vann ett presentkort på en fotografering för en tid sedan som jag planerade att använda till en gravidfotografering och det gjorde jag ju också men istället för att göra den ensam så bjöd jag med min vän Jenni som också är gravid :) Så igår förevigade vi våra magar på bild, och det kommer att bli ett så fint och roligt minne att ha sedan!:) Väntar med iver på att vi får bilderna från dagen ;) Vi valde att ta med skylt på vilken vecka vi är i och en tavla som vi fixat med text i själva, de två första raderna så är ett gammalt citat som hängt med oss sen 2009 men nu som en kul grej så la vi till den sista raden så det var ju kul med något lite eget som kanske bara hon och jag förstår :) Och passade även på att ha likadan tröjor + Converse på oss under fotograferingen, och inget som förvånade oss var att fotografen tyckte vi var så lätta att jobba med då vi hela tiden ställde oss på samma sätt utan att vi visste om det :D Vi börjar ju vara vana med att vi tänker otroligt lika så :'D Är väldigt nöjd över vår fotografering också då fotografen var så lättsam så vi har funderingar på att låta oss fotograferas tillsamman igen sen då vi har våra bebisar här för att göra samma men med bebisarna på utsidan av magen istället :)

Ja och söndagen spenderade jag med en vän och guddottern :) Måste ju passa på så länge energin finns :) Så ja man kan väl säga jag njuter av dagarna som mammaledig :)  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar