fredag 30 september 2016

Vecka 15

Blir lite graviditetsrelaterat här nu då igen :) Men det är så roligt att få se tillbaka i arkivet sen för en själv :) Och sen är det ju roligt att jämföra denna graviditet med graviditeten med Linus :)

 Som att jämföra magen till exempel :) Här är vecka 15 med Linus och med bebis nr 2 :)  En aning annorlunda tycker jag iallafall den är denna gång :) 
Och nog skiljer ju sig graviditeterna en aning också, i början så kunde jag inte dricka kaffe alls, visst om jag var okej med att magen inte alls gillade det men jag stod nog hellre över. I början med L så skippade jag kaffet också men det pga att det inte smakade gott i början denna gång var det ju inte smaken som det var fel på :) Och i början var jag så grymt frusen, visst jag är en ganska frusen typ annars men nu var det ännu värre än normalt :) Sen hade jag också en aning mera illamående och spydde, men klarade mig sedan ganska bra då jag konstaterade att det där med att äta regelbundet var viktigt denna gång för att få må bättre :) Här om dagen fick jag också första gången halsbränna, nu minns jag inte i vilken vecka det kom med L men jag skulle tro efter vecka 30 iallafall :) Så såna små saker skiljer denna gång åt och mera kan det väl dyka upp på vägen:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar