tisdag 18 oktober 2016

Bildlöst

Ja lite så blir de då jag bara har skrivit via telefon de senaste inläggen men vet ni, jag har blivit med dator! :) Min gamla fick jag då ja va 17 år tror jag? Iallafall den har inte varit i användning på minst 5 år så jag har ju bara lånat A's här hemma, och nu var han å köpte en till men den uppfyllde inte det han behövde den till såå då köpte jag den av honom istället och ändå sitter jag här å mobilbloggar :D Nåja det är för att jag måste fixa virusskydd till den innan vilket jag ännu inte köpt så den får snällt vänta! :) Men till något annat, idag har jag avklarat en sockerbelastning, bara tredje jag har gjort på ett års tid :D Det började sådär lagom med att jag glömde bort det igår och kom på det 5 minuter efter att jag inte längre fick äta något före belstningen så jag var rejält hungrig redan då jag gick å la mig :/  Men jag fick för första gången ett rum med säng så jag fick vila de två timmar jag spenderade på hvc så det underlättade :) Direkt efter åkte jag via butiken och handlade hem något gott till kvällen som "tröst" för 18h fastande :D På eftermiddagen for jag iväg och köpte två par mamma jeans av en och när jag skulle åka iväg var plånboken borta och den hittade jag i frysen tillsammans med min kvällsmat :'D Vet inte om jag ska skylla det på att jag inte kunde tänka av hur hungrig jag var eller om det var preggo hjärnan :'D Fick ett gott skratt iallafall, nu hoppas jag bara på att alla prover var bra på belastningen :) nej nu fortsätta sticka på tröjan jag har på gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar