fredag 14 oktober 2016

När dagarna flyter på..

Det händer inte alltid något speciellt, utan vi bara flyter med dagarna lite, som idag till exempel :) Det vi har hunnit med är att L sov i vagnen på förmiddagen medans jag passade på att sminka mig för en gångsskull och vika tvätt :) Sen hoppade vi i bilen och åkte iväg och köpte tre plagg mammakläder av en, förra året tänkte jag oj så bra nästa gång man är gravid och har alla kläder färdigt men jaa så har ja ju nu "lejdon" av de ja använde sist så jag har sålt bort en del för att skaffa något nytt! :) Men man behöver ju inte köpa allt nytt, tacka vet ja begagnat som jag sen får sälja vidare! :) Och nu i skrivande stund sitter jag ute medans L sover i vagnen igen och jag satte inte på något babylarm då vi gick ut på promenad, och nu vågar jag inte gå å störa med risk för att han vaknar så då får jag glatt vänta :) Men frisk luft skadar väl int! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar