tisdag 11 oktober 2016

Materiell lycka..

Jaa det är vad jag känner då jag ser på vår syskonvagn! :D Vi åkte och kollade på emmaljungan i söndags och jag var såld direkt jag såg den och fick skutta den framför mig! :) Det var ju vagnen vi skulle ha helt klart :) Jag hade ju inte tänkt att vi skulle köpa en riktigt än men då fick jag ju fundera hur sannolikt är det att vi igen snubblar över en som liggdelen är använd två veckor och inte var ju resten av vagnen nå mycket mera använd heller och garanti fortfarande kvar :) Så nu var det andra vagnen vi fyndar som varit sparsamt använda innan oss :) Åh längtar riktigt tills vi får börja använda den :D Sen till en annan sak, jag har helt seriöst börjat fundera på julen REDAN! :D
Aldrig tidigare har jag börjat så här fort men antar det är mammaledigheten som gör det att då L sover så måste jag sysselsätta mig med mera ljudlösa saker som att sticka eller klicka hem några julklappar :D Tänkte jag senare skulle fixa ihop en julklappsönskelista här med vad L skulle behöva men jag måste väl hålla mig ett tag innan ;)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar