torsdag 20 oktober 2016

Det blir bara bättre

Idag fick jag hem något som gör vagnen komplett ;) Nämligen jag har funderat kring det här med skötväska med två små att den vi har nu som kom med L's vagn så den är helt passlig för honom men med en till så kan jag känna det blir aningen tight så jag har kikat runt lite och upptäckt att det finns ju de som är tänkta för två, men väldigt saftigt pris på dom förstås :) Så jag hade nog i princip skippat en ny, men så här nyligen hittade jag på rea så då slog jag till, om än den vi har nu skulle fungera så kommer ju den säljas då vagnen säljs så då är jag utan och den här är så fin så tror nog jag skulle använda den efteråt om man övernattar någonstans till exempel :)

Men ja här är den då hängandes på vagnen :) En skip hop duo duble blev det :)
Tror den kommer bli perfekt! :) 
På tal om vagnar vi använder ju ännu liggdelen åt L men igår började jag kolla att han börjar växa ur den och jo för en stund sen då jag la honom och sova i den ute så låg han och sparkade lite och fötterna tar i då han sträcker ut dom helt! Att det ska gå så fort, vilken dag som helst får vi ju byta helt till sittdelen som vi hittills använt mest då vi varit på shopping :O Så nästa höst blir det väl troligen så att vi säljer bort den om den lilla följer sin storebror med längden :/ Älskar så den vagnen så den dagen ser jag inte fram emot, men den tar ju mycket rum att förvara inomhus och är nog enklare med en paraplyvagn av något slag att ha då man har barnen på skilda håll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar