lördag 22 oktober 2016

En dag på loppis

Igår besökte jag och L det nya loppiset comboliina tillsammans med mamma/mormor :) Alltid kul att besöka ett nytt, men måste nog säga så här i efterhand att jag själv föredrar nog combo, var mera trånga utrymmen så att fara dit med barnvagn tyckte jag inte var det smidigaste men en stor förbättring på de ljusa och fräscha utrymmena! :) Hittade lite smått och gott, mest till mig själv tycker jag när jag kollar igenom, något mamma plagg blev det men också något vanligt som fungerar med en växande mage :) Sen kom jag hem med några få plagg barnkläder också :)

En polarn och pyret mössa, och tröja som var helt ny :) Men började se på formen på den att det ser nog ut att kanske mera vara som en liten klänning, nåja vi får väl hoppas magkänslan stämmer så gör det inget :D Nog skulle jag använda den ändå oavsett för färgerna tycker jag passar åt både och :) Och en body :) Och en leopard dräkt, den är nog i L's storlek men han har så mycket ändå att använda så jag sparar den till nästa så man har iallafall något plagg som är "nytt" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar