onsdag 26 oktober 2016

Den glada listan

Godsaker jag gillar just nu: Choklaad! Hade ingen craving alls med L men nu slår det till lite nu som då, som söndag kväll då A var borta en sväng och jag fick sådant sug efter glass så skickade åt honom och hem kom han snällt med glass :D Jag tror han har börjat förstå då jag får ett begär efter något så måste jag bara få det annars kan jag inte tänka på annat :D
Det här ser jag fram emot denna vecka: Att bara få vara hemma, tycker vi har haft mycket program sista tiden så nu vill jag bara njuta av lugnet! :)
Dessa dofter får mig på gott humör: Doften av nybryggt kaffe på morgonen, doften av L & A :)
Mina bästa egenskaper: ´Hmm, jag skulle väl säga jag är snäll kanske för ibland, allt som oftast glad :)
Det här är jag tacksam för idag: Jag är tacksam för min fina familj och att vi har äran att få två barn :)
Det här gör mig riktigt glad: Linus underbara leende som man får vakna till dagligen :)
Låtarna som får mig på gott humör: Lyssnar inte på nå skilt då det oftast är babblarna som spelar här hemma :D Men ja visst får väl de mig på gott humör också då de får L på det :D Men låtar från då jag träffade A bland annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar