onsdag 26 oktober 2016

Just nu -listan

FEM bästa – just nu.
  1. Lite egen tid nu då lillen lagt sig för natten, kommer spenderas med stickorna i hand :)
  2. Den här härliga årstiden, då det är sådär lite kyligt och friskt i luften :)
  3. Min fina familj <3
  4. Världens bästa vardag, att få spendera varje liten stund med L och få vara mammaledig :) Skulle de inte vara för det ekonomiska sen skulle jag aldrig vilja jobba igen :D Trivs så med vardagen nu :)
  5. Att det börjar närma sig jul, om än just under 2 månader men ;)

FEM värsta – just nu.
  1. Att jag är så trött hela tiden




Alltså va ja kommer inte på något mera :D Nåja jag är väl ganska nöjd då helt enkelt med tillvaron ;)

FEM saker vi gjort i veckan.
  1. Gått på loppis en kort stund
  2. Jag har varit på rådgivningsbesök
  3. Lekt massor :)
  4. Städat
  5. Njutit och tagit det lugnt
FEM saker vi gjort/ska göra i helgen.
  1. Vi ska på kalas
  2. Borde räfsa bakgården
  3. Fixa höst/vinterblommor på trappan
  4. Ställa undan utemöblerna som fortfarande står framme :D
  5. Kanske ta och skriva ett inlägg till bloggen? :)
FEM saker jag längtar efter.
  1. Julen!
  2. Helg, fast jag är hemma längtar jag till dom då vi alla är hemma :)
  3. Nästa ultraljud :)
  4. Rött hår
  5. Att få använda mina vanliga kläder & orka sminka mig :)
TVÅ sak jag tycker att ni borde göra.
  1. Njuta av livet! :)
  2. Gör något du tycker om! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar